Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

Töltődj fel! Az 5 legjobb őszi szuperétel

Biztosan te is hallottál már a szuperételekről, amelyek magas egészségvédő és betegségmegelőző hatásukkal szinte szuperhősként védik a szervezetedet. Érdemes azonban okosan csinálni: ebben az esetben is törekedj arra, hogy a hazai, szezonális árut válaszd, ezeknek a vitamin- és ásványianyag-tartalma ugyanis sokkal magasabb, a helyi termelők támogatása mellett ráadásul a környezetedet is védheted így.

Alma

Az alma egyszerű, de nagyszerű választás: amellett, hogy szinte megszámlálhatatlanul sok fajtája létezik, rendkívül sokoldalúan felhasználható, és nagyon egészséges. Magas rosttartalma mellett az alma gazdag flavonoidokban és antioxidánsokban, így a szív- és érrendszeri betegségeken kívül számos krónikus betegség megelőzésében is szerepe van. Az alma szezonja körülbelül novemberig tart, így használd ki az őszi hónapokat, és fogyaszd nyersen, reszelve, sütve, párolva, vagy dobd fel vele a reggeli zabkásádat!

 

Sütőtök

Ha ősz, akkor sütőtök: mély narancssárga színéről már eleve a hulló falevelekre asszociálunk, így jó hír, hogy a sütőtököt akár mindennap fogyaszthatod! Ez a mesés zöldség gazdag káliumban, rengeteg rostot tartalmaz, a sok béta-karotin pedig elfogyasztása után A-vitaminná alakul, így hozzájárul a szem és a bőr egészségéhez is.

 

Édesburgonya

Bár húsa igen hasonló a sütőtökhöz, az édesburgonyának valójában a gumóját fogyasztjuk, amely szintén jelentős mennyiségben tartalmaz béta-karotint, kiemelkedő vastartalma miatt ráadásul hozzájárulhat a vashiány és a vérszegénység megelőzéséhez is. Az édesburgonyában emellett csupa “jó” szénhidrát található, így fogyaszd bátran sütve, grillezve, vagy akár krémlevesként.

 

Szelídgesztenye

Nincs is jobb érzés, mint amikor meglátjuk az első gesztenyeárust az utcán - erre a nasira nyugodtan mondhatsz igent! A szelídgesztenye egyes kutatások szerint hozzájárul a koleszterinszint csökkenéséhez, és bár igen gazdag szénhidrátokban, szerencsére komplex szénhidrátokat tartalmaz, így fokozatosan emeli meg a vércukorszintet. A gesztenyének mangán-, magnézium- és folsavtartalma is jelentős, így élvezd ki a szezont, és fogyaszd minél gyakrabban!

 

Cékla

A cékla tipikus őszi-téli zöldség, így már most is találkozhatunk a zsenge változatával a helyi termelőknél. Ha eddig nem tudtad megszeretni, próbáld ki sütőben sütve vagy krémlevesként, ugyanis a cékla az egyik legmagasabb természetes antioxidáns-tartalommal büszkélkedhet! Az édesburgonyához hasonlóan a céklának is jelentős a vastartalma, sőt, kutatások szerint a vérnyomás csökkentésével hozzájárulhat a szív- és érrendszer egészségéhez. Irány a piac!

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet