Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

Proteinben gazdag ételek, amiket otthon is elkészíthetsz - 3. rész

Ki mondta, hogy a desszertek nem lehetnek egészségesek? A “Proteinben gazdag ételek” című trilógiánk záró epizódjához érkeztünk, ahol három proteindús finomság receptjét adjuk át nektek. Miután az előétellel már felébresztettük az ízlelőbimbóinkat, a főétellel pedig megmutattuk szakács tudásunkat, ideje, hogy vendégeinket és önmagunkat is az ízek paradicsomába kalauzoljuk.  Jó utazást kívánunk! :)

Proteinben gazdag ételek, amiket otthon is elkészíthetsz - 3. rész

Harmadik rész: Desszertek

Teljes kiőrlésű palacsinták

Hozzávalók:

·         40g teljes kiőrlésű sütemény liszt

·         ½ teáskanál sütőpor

·         2 csomag természetes édesítőszer

·         1 csipetnyi só

·         1 nagy tojás

·         1 nagy tojás fehérje

·         1 teáskanál vanília kivonat

 

Elkészítés:

1.  Fújjunk be egy serpenyőt sütő spray-vel és tegyük fel közepes hőfokra állítva.

2.  Öntsük össze egy kisméretű tálba a sütemény lisztet, a sütőport, az édesítőszert és a sót.

3. Egy másik, nagyobb tálba öntsük össze a tojást, a tojásfehérjét és a vanília kivonatot. Adjuk hozzá a száraz hozzávalókat, majd mixeljük össze őket. Ügyeljünk arra, hogy ne keverjük túl, mert akkor a tojás túl kemény és száraz lesz.

4. Tegyük a tésztát a serpenyőbe és süssük addig, amíg buborékok nem jelentkeznek a felületén, a szélek pedig száraznak nem tűnnek. Süssük át a másik oldalát is. Addig folytassuk a műveletet, amíg a tésztánk el nem fogy.

5.   Tálaljuk még melegében, lekvárral vagy juharsziruppal.

 

Mogyoróvajas protein sütik

Hozzávalók:

·         ½ csésze mogyoróvaj, vagy dió vaj

·         ¼ csésze kókusz cukor (vagy világos barna cukor)

·         ¼ teáskanál só

·         1 nagy tojás

·         1 nagy tojás fehérje

·         ½ teáskanál vanília kivonat

·         ¼ teáskanál szódabikarbóna

·         ½ csésze vanília protein por

·         2 evőkanál kókuszliszt

·         3 teáskanál csokoládé darabka

 

Elkészítés:

  1. Melegítsük fel a sütőt körülbelül 180 fokra és helyezzünk el benne egy sütőlapot.

  2. Tegyük a mogyoróvajat, a kókusz cukrot, a sót, a tojást és tojásfehérjét a vanília kivonattal együtt egy közepes méretű tálba. Élénken keverjük addig, amíg a hozzávalók megfelelően össze nem állnak. Hintsük meg a mixet a szódabikarbónával. A massza eleinte száraznak fog tűnni, de jobban összeáll és puhább lesz, amint tovább gyúrjuk. Ekkor már beledobhatjuk a csokoládédarabkákat.

  3. Ezen a ponton megvizsgálhatjuk a tésztánkat, fontos ugyanis, hogy nedves legyen, de azért nem túl ragadós. Ha azt szeretnénk, hogy egy kicsit szilárdabb legyen az állaga, adjunk hozzá több protein port, ha viszont  lazábbá kívánjuk varázsolni, öntsünk hozzá egy kis tejet.

  4. Egy kisebb kanál segítségével helyezzük el a sütemény tésztát a sütőlapon. 5 - 6 percig süssük őket, amíg a szélek épp hogy csak aranybarnává nem válnak. A sütés befejeztével tegyük a sütiket a főzőlappal együtt olyan helyre, ahol hűlni tudnak.

 

Fahéjas tekercsek

Hozzávalók:

Süti:

·         ½ csésze krémes mogyoróvaj

·         2 evőkanál méz

·         ½ evőkanál vanília kivonat

·         1 csipetnyi só

·         3-4 evőkanál fahéjas protein por

·         ⅛ teáskanál fahéj

·         ½ csésze zab

·         ¼ csésze rizs zabpehely

 

Öntet:

·        3 evőkanál fehér csokoládé darabka

·         1 teáskanál növényi olaj

·         1 teáskanál fahéjas protein por

·         egy csipetnyi fahéj

 

Elkészítése:

Süti:

  1. Tegyük a mogyoróvajat és a mézet egy kisméretű, mikrózható tálba.

  2. Mikrózzuk harminc másodpercig, majd keverjük őket addig, amíg jól össze nem állnak. Adjunk hozzá vanília kivonatot, sót, proteinport és a fahéjat, majd jól keverjük össze őket.

  3. Adjuk hozzá mindehhez a zabot és a rizs zabpelyhet, majd keverjük addig, amíg össze nem állnak egy egésszé.

  4. Szeleteljük az így megkapott “tésztát” apró kis darabokra és formáljuk őket süti alakúra.

Öntet:

  1. Tegyük a fehércsoki darabokat az egy teáskanál növényi olajjal együtt egy mikrózható tálba. Fél percig mikrózzuk, majd vegyük ki és keverjük össze az így kapott kis masszát. Ezt követően helyezzük ismét a mikróba és további 15 másodpercig mikrózzuk, amíg össze nem olvadnak.

  2. Keverjük hozzá a proteinport és a fahéjat.

  3. A fehér csoki öntetet öntsük egy kisméretű zacskóba, aminek levágjuk egy sarkát. Ebből a kis zacskóból nyomjuk rá  a krémet az elkészített sütikre.

 

Forrás:  dessertswithbenefits.comwellplated.com

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!

Következő események

CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet