Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

Piloxingtól a Boot Campig: próbáld ki a Fitnesznapon!

Március 18-án újra itt a tavasz legnagyobb fitneszeseménye: a 11. Fitnesznapon idén is számos mozgásformát próbálhatsz ki szuper társaságban a BOK Csarnokban (volt SYMA). A kínálatban most is megtalálod majd a legnépszerűbb edzéstípusokat, köztük a bootcampet, a hot iront és a piloxingot. De mik is ezek pontosan? Mutatjuk!

 

Piloxingtól a Boot Campig: próbáld ki a Fitnesznapon!

Ha már egy ideje kacérkodsz egy új sport kipróbálásával, keresve sem találhatnál jobb alkalmat rá a március 18-i Fitnesznapnál. A BOK Csarnokban ráadásul több legyet üthetsz egy csapásra, hiszen nem kell külön megszervezned, hogy eljuss az edzésekre. 15 színpad, 100 edzéstípus, 150 fellépő, 3000 résztvevő és Életmód Expo 2017 legújabb trendjeivel: ugye, hogy kihagyhatatlan? A legnépszerűbb fitneszedzésformák közül most három olyan mutatunk be, amelyekkel az eseményen is találkozhatsz.

 

Boot Camp

A Boot Camp megalkotói oda nyúltak vissza, ahol tényleg komolyan veszik az erőnlétet: az amerikai tengerészgyalogság kiképzési módszereit adaptálták. Ez az egyszerre kemény és szórakoztató edzésforma többek közt azért olyan népszerű, mert amellett, hogy hatékony, növeli az álló- és teljesítőképességet, izomtömeg-növelő és zsírégető hatású, emellett igazi közösségi élmény. Az edzéseket eredetileg szabadtéren tartották, de ma már sok edzőterem kínálatában találkozhatsz a Boot Camppel. A sorversenytől kezdve a sprintfutáson át a köredzésig változatos feladatokból áll össze, így biztosan nem fogsz unatkozni, és garantáltan elfáradsz a végére. Ha megtetszett, a Fitnesznapon többek közt Pálos Attila edzésén teheted próbára magad, aki 2016-ban a zsűri szavazatai alapján Az Év Testébresztője lett.

 

Piloxing

Az utóbbi évtizedben rengeteg olyan új mozgásformával találkozhattunk, amelyek több műfaj vegyítésével születtek. A piloxing 2009-ben pattant ki egy svéd fitneszszakember, Viveca Jensen fejéből, aki három kedvencét, a pilatest, a bokszot és a táncot gyúrta egybe. Egy ilyen órán a magas és alacsony intenzitású, ezen belül is a kardio- és az erősítő gyakorlatokból álló blokkok váltják egymást. Akár 1200 kalóriát is elégethetsz vele óránként, emellett az egyensúlyérzéket és a testtartást is javítja. Sőt, egy igazán trendi kesztyű is a szett része :)

 

Hot Iron

Mielőtt elriasztana a név, megnyugtatunk, nem forró vasalóval kell edzened: a súlyzós edzés és az aerobik között mozgó, kemény, de eredményes mozgásformával van dolgod. A Hot Iron éppen ezért az egyik legnépszerűbb zsírégető módszer. Hatékonyságának egyik titka, hogy utóégető hatással bír, azaz a szervezet nem csak az edzés alatt, hanem utána 24 órával is küzd a zsírsejtekkel, mivel az izmaink renegerálódás közben is folytatják a kalóriák égetését. A szuper hangulatú csoportos edzésen egy hosszú súlyzórúdra, testre szabottan kerülnek fel a tárcsák. Előnye, hogy segít szálkásabb izmokra és formásabb alakra szert tenni, hozzájárulhat a testtömegcsökkenéshez is, és a testtartásodra is kedvező hatással lesz. Figyelem, akinek ízületi, szív-, keringési vagy vérnyomásproblémái vannak, annak nem ajánljuk!

 

Kedvet kaptál valamelyikhez? Találkozzunk március 18-án a BOK Csarnokban!

 

Forrás: mozgasvilag.hu, piloxing.com, testepitek.hu, fitnesznap.hu 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!

Következő események

CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet