Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

Nőnapi tipp: hogyan kezdj el újra mozogni?

Egy nőnek számtalan területen kell egyszerre helytállnia a karriertől az anyaságig, és közben sokszor hajlamos megfeledkezni saját egészségéről, jó közérzetéről – pedig ezek is elengedhetetlenek egy igazán kiegyensúlyozott élethez. A rendszeres mozgás rövid időn belül érezteti a hatását: íme néhány tipp, hogyan kezdj (újra) bele!

Nőnapi tipp: hogyan kezdj el újra mozogni?

Vannak időszakok az életünkben, amikor a napi hajtás miatt, vagy éppen motiváció hiányában a testmozgás kissé háttérbe szorul. Ilyenkor nemcsak az izomzatunkat nagy kihívás újra edzésbe hoznunk, de lelkileg is nehéz ráhangolódnunk a mozgásra. Ha pedig mégis rászánjuk magunkat, előfordul, hogy nem fokozatosan szokunk vissza, hanem hirtelen vágunk bele (például egy dinamikus aerobikórával), és csodálkozunk, hogy az izomláz után már nincs kedvünk elmenni a következő alkalomra.

 

Válassz okosan!

Ha már nagyon régen mozogtál, ne nehezített pályán kezdj. Válaszd meg körültekintően a mozgásformát, legyél türelmes, hogy hosszú távon is élvezhesd az előnyeit! Intenzív zsírégető aerobik helyett például szerencsésebb nagy sétákkal, pilatesszel vagy úszással indítani.

 

Legyél türelmes, és higgy magadban!

A szervezetednek időre van szüksége ahhoz, hogy hozzászokjon a szokásosnál nagyobb terheléshez, ezért legyél türelmes. Ne várj látványos változást, inkább koncentrálj arra, hogy élvezd, amit csinálsz, és meglátod, hamarosan érezni fogod, hogy könnyebben veszed a lépcsőket. Ha az edzőteremben, a sok sportos testalkatú nő között felmerülne benned, hogy mit keresel ott, gondolj arra, hogy ők is jártak a te cipődben, és inkább legyél büszke magadra, hogy ott vagy!

Kezdetnek napi 30 perc is elég

Ha hosszú kihagyás után kezdesz el újra mozogni, tűzz ki napi 30 perc aktivitást, ami lehet egy hosszabb séta is. Az edzőtermek kínálatából inkább a kímélő órák közül szemezgess, és fokozatosan emeld az intenzitást.

 

Ne add fel!

Kifogások mindig vannak, és valóban könnyebb inkább otthon maradni, megnézni egy jó filmet, vagy beülni egy étterembe. De ha eredményt és tartós változást szeretnél, akkor bizony kitartónak kell lenned: meglátod, büszke leszel magadra, és a közérzeteden is érezhető lesz, hogy rendszeresen sportolsz. A siker érdekében fix, nem törölhető eseményként rögzítsd a naptáradban az edzést, így biztosan nem keresel majd kifogást. 

 

Csak megfelelő táplálkozás és folyadékfogyasztás mellett eddz!

Korgó gyomorral soha ne indulj el edzeni! Mindig figyelj oda, hogy kiegyensúlyozottan táplálkozz, és az általad elfogyasztott fogások megfelelő arányban tartalmazzanak fehérjét, rostot és vitaminokat. Napi 2-3 liter folyadéknál pedig ne add alább, így még energikusabb leszel sportoláskor. További tippjeinkért olvasd el folyadékfogyasztással kapcsolatos cikkünket, az egészséges étrendről pedig itt írtunk.

 

 

Forrás: webbeteg.hu

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet