Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

Nassolj okosan: kedvenc téli ropogtatnivalóink

Télen még a szokásosnál is jobban esik bekuckózni a kanapéra, és némi nassolnivalóval megnézni egy jó filmet. Talán nem is gondolnád, hogy nassolni egészségesen is lehet, csupán kreativitásra és néhány egyszerű hozzávalóra van szükséged – mai cikkünkben megosztjuk veled a kedvenceinket!

Sütőtökös hummusz

Kedvenc csicseriborsókrémünk téli változata ugyanolyan egészséges, mint a hagyományos verzió, a sütőtök édes ízével és gazdag színével azonban teljesen új arcát mutatja. Ennek az egészséges rágcsálnivalónak az alapjaként nyugodtan használd a már megszokott házi vagy bolti alap hummuszodat, csupán annyi a dolgod, hogy egy csészényi adaghoz hozzákeversz egy-két evőkanálnyi sütőtökpürét. Ennek az elkészítése rendkívül egyszerű: legközelebb, ha sült tököt készítesz, tegyél el egy darabot, és botmixerrel keverd simára – ezzel el is készült a püré, amiből alaplé hozzáadásával akár gyors krémlevest is készíthetsz, a csicseriborsókrémhez keverve azonban egy csodásan színes, proteinben gazdag fogást kapsz. Mártogass bele hasábokra vágott zöldségeket vagy teljes kiőrlésű pitát!

 

Pirított magvak édesen és sósan

A különböző dióféléket és olajos magvakat ugyan csak mértékkel szabad fogyasztani, számos egészségvédő hatásuk miatt mindenképpen érdemes beépíteni az étrendünkbe. A legjobb, ha összeállítasz magadnak egy keveréket mandulából, dióból, tökmagból és natúr kesudióból, amit akár önmagában is ropogtathatsz, pirítva pedig többféleképpen is elkészítheted. Melegíts meg egy csepp olívaolajat egy serpenyőben és szórj rá egy marékkal a magkeverékből, majd a klasszikus só-bors ízesítés mellett adj hozzá akár kakukkfüvet, akár bármilyen ízfokozó-mentes fűszerkeveréket. Az édes változathoz olaj helyett egy kávéskanál vajat használj, a magvak mellé pedig szórj egy kevés barna cukrot, ami a pirítás során így mennyeien karamellizálódik majd – egy kis fahéjjal és szegfűszeggel csodás ünnepi ropogtatnivalót kapsz! Bár nehéz megállni, hogy ne ropogtasd el még melegen, a pirított magvaknak akkor van a legjobb állaguk, ha teljesen kihűltek.

 

Popcorn másképp

Ugye, mennyire egyszerű bedobni a zacskós popcornt a mikróba? Sajnos ez a változat a transzzsír mellett rengeteg sót is tartalmaz, így kis mennyiségben sem egészséges – ne aggódj, a házi változat sokkal finomabb és legalább olyan egyszerű is! Ha legközelebb a piacon jársz, vásárolj pattogtatni való szemes kukoricát, és egy csészényi adagot forgass össze néhány csepp növényi olajjal. Ha ez megvan, válaszd ki a legszimpatikusabb elkészítési módszert: egy vastag falú, lefedhető lábas, egy elektromos kukoricapattogtató, vagy akár egy szilikonos mikrós pattogtató is tökéletes lehet a célra, a lényeg, hogy kis adagokban, alacsony lángon készítsd. Ha már nem pattognak olyan gyakran a kukoricaszemek, el is készült a ropogtatnivaló: szórj rá egy csipet sót vagy a kedvenc fűszeredet, és élvezd a büntetlen nassolást!

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet