Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

Így készülj okosan a tavaszi sportszezonra!

A tél lassan a végéhez közeledik. Ahogy az első napsugarak megjelennek, ösztönösen a szabadba vágyunk, sétálni, kirándulni vagy futni indulunk. De mielőtt fejest ugranánk a tavaszi sportszezonba, fontos meggyőződnünk arról, hogy fizikailag is készen állunk az intenzívebb mozgásra. Az alábbiakban adunk néhány ötletet a megfelelő felkészüléshez!

 

Így készülj okosan a tavaszi sportszezonra!

Kutatások is alátámasztják, hogy az egészséges életvitelt hajlamosak vagyunk elhanyagolni a téli hónapokban. Ritkábban edzünk, kevesebb gyümölcsöt és zöldséget fogyasztunk, ráadásul az immunrendszerünk is jócskán kimerül. A kevésbé aktív téli időszak után azonban fontos, hogy időben elkezdjük felkészíteni testünket a tavasszal járó új kihívásokra, így elkerülhetjük a komolyabb sportsérüléseket, izomgörcsöket és húzódásokat. Függetlenül attól, hogy milyen sport vagy feladat áll előttünk, a megfelelő felkészülés és ráhangolódás kulcsfontosságú ahhoz, hogy elérjük a céljainkat.

 

Tervezz!

A mai világban minden a tervezésről szól. Fusd át a naptáradat, nézd meg, mikor tudsz időt szakítani az edzésre! Állíts be emlékeztetőt a telefonodon, hogy semmiképpen ne felejtsd el! Ha előre tudod, hogy mikor és melyik napon fogsz edzeni, fejben is jobban rá tudsz majd készülni.

 

Állíts össze saját edzéstervet!

Minden egyes sporttevékenység különböző kondicionáló gyakorlatokat igényel, amelyekhez hasznos lehet egy egyedi, igényeidre szabott program. A futóknak például célszerű erősíteni a vázizomzatot és a lábizmokat. Ugyanakkor minden esetben ajánlott a teljes testet átmozgatni a szezon kezdete előtt.

 

Bemelegítés és nyújtás

Sokan hajlamosak elfelejteni, hogy az intenzív testmozgás első lépésének a bemelegítésnek kell lennie. Segít ráhangolódni az edzésre, beindítja a vérkeringést, így elkerülhetőek az esetleges sérülések. Érdemes kellő időt és figyelmet fordítani rá, mert a bemelegítés minősége és mennyisége alapvetően befolyásolja a teljesítményünket. Legalább ennyire fontos az edzés levezetése, a nyújtás is, hiszen segíti az izmok regenerálódását, ezáltal megelőzhető az izomláz, és csökken a sérülések veszélye.

 

Hallgass a testedre!

Fontosak az edzési célok, de ne erőltesd túl magad! Figyelj a tested jelzéseire! Kimerültél? Pihenj egy napot! Nincs elég energiád? Gondold át az étkezési szokásaidat, építs be több energizáló ételt a diétádba! Vedd figyelembe, hogy az egész szezonra készíted fel a szervezetedet, ezért szükséged van a zöldségek, gyümölcsök és húsok megfelelő arányú kombinációjára.

 

Időnként jutalmazd meg magad!

Nincs kedved folytatni? Ha kicsit több motivációra van szükséged az edzéshez, gondold át, hogy mivel tudnád megjutalmazni magadat! Ez lehet egy új edzőruha, amiben frissebbnek és fittebbnek érzed magad, vagy választhatsz egy új fülhallgatót. Az ehhez hasonló apróságok extra pozitív érzelmeket kötnek majd a mozgáshoz, ami segíthet leküzdeni a fásultságot.

 

Hajrá!



Forrás: mindfullivingnetwork.com, opi.com

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!

Következő események

Szeptemberi Mozgásfesztivál
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet