Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

Hozd formába magad! - Tanácsok tavaszi futáshoz

A téli hideg az utolsó hajrájához érkezett, ami azt jelenti, hogy nemsokára engedhetünk a csalogató napsugarak hívásának, és nekiindulhatunk a tavaszi futószezonnak. De az újrakezdés nem mindig könnyű: most adunk néhány tippet a zökkenőmentes visszatéréshez.

 

Hozd formába magad! - Tanácsok tavaszi futáshoz

Nem hiába a tavasz a legkedveltebb évszak a futók számára. Ahogy nő a napsütéses órák száma, lassan magunk mögött hagyhatjuk a futópadot, leporolhatjuk a terepfutó cipőnket és kiszabadulhatunk a friss levegőre. A futás jótékony hatásai már néhány hét alatt észrevehetőek: gyorsabban ürülnek ki szervezetünkből a méreganyagok, nő az állóképességünk, és fokozódik a boldogsághormonok termelése, ezáltal jobb lesz a közérzetünk. Ráadásul most még pont elég idő van ahhoz is, hogy nyárra formába hozzuk magunkat!

 

Adj időt magadnak!

Míg a beltéri futás kontrolláltabb környezetben zajlik, a szabadban több részletre kell figyelni. A szél, az emelkedők, a talaj fajtája - ezek mind olyan tényezők, amelyek meghatározzák a futás sikerességét. A megszokottnál érdemes lassabb tempóban kezdeni, hogy szokjuk a különbséget. Később eredményesebbek lehetünk, ha úgy határozzuk meg céljainkat, hogy már tisztában vagyunk a képességeinkkel.

 

Előzd meg a sérüléseket!

Ahhoz, hogy elkerüld a sérüléseket, érdemes egy-egy erősítő edzést beiktatnod a hetedbe. Használhatsz súlyzókat, de akár az otthoni, saját testsúlyos edzések is ugyanolyan hatékonyak lehetnek. Figyeld meg, már heti kétszer húsz perctől is erősebbé, ellenállóbbá válsz!

 

Aranyszabály: réteges öltözködés

A szeszélyes tavaszi időjárás könnyen megtörheti a kezdeti lelkesedést. Már a futás előtti ruházat kiválasztásánál tanácsos felkészülni az esőre, szélre, erősebb napsütésre, vagy akár ezek hirtelen váltakozására. Futás előtt mindig nézz utána, milyen idő várható! Ajánlott szintetikus aláöltözetet választani, mert jól szellőzik, és nem szívja magába az izzadtságot.

 

Mi a célod?

A célok meghatározása kulcsfontosságú az edzési rutin és a motiváltság fenntartásához. Legyen szó akár egy versenyről, egy maratonról vagy csupán egy bizonyos táv eléréséről, ha tudod, miért futsz, sokkal motiváltabb leszel! Ebben segíthet akár egy futónaptár összeállítása is.

Sok sikert!



Forrás: thisrunnersrecipes.com, womenshealthmag.com

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet