Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

Három tipp, hogy ne győzzön le az őszi fáradtság

Hivatalosan is itt az ősz: a reggelek borongósak, egyre hamarabb megy le a nap, sőt, már a kabátok is előkerültek a szekrényből. Pár nappal ezelőtt még szikrázó napsütésben és nyári melegben volt részünk, így nem csoda, ha téged is megvisel a hirtelen évszakváltás. Ilyenkor nem ritka, hogy a szervezetünk a szokásosnál több fáradtsággal reagál a változásra, tippjeinkkel azonban könnyedén legyőzheted az őszi “álomkórt”!

Három tipp, hogy ne győzzön le az őszi fáradtság

Figyelj a minőségi pihenésre!

Míg a nyár az aktív kikapcsolódásról és a bulikról szólt, ősszel eressz le egy kicsit, és pótold be a pihenést! Az alvásmegvonás már egészen fiatal korban is komoly következményekkel járhat, ám ahogy telnek az évek, úgy érezzük egyre inkább a kialvatlanság káros hatásait. Ha eddig azt hitted, hogy a hétvégi, délig tartó szundítással behozhatod a lemaradást, sajnos van egy rossz hírünk: bár valóban segít valamennyit, a hétvégi túlalvás nemcsak az alvási rutinodat borítja fel, de a hétköznapi kialvatlanságon sem segít. Igyekezz mindennap ugyanabban az időpontban lefeküdni, és ha szeretnél jót aludni, elalvás előtt felejtsd el az okostelefont és a kedvenc sorozatodat: az általuk kibocsátott kék fény ugyanis csökkenti a melatonin-termelést, így rossz hatással van az alvás minőségére. Ha túl sok stressz ért mostanában, egy csésze langyos levendulatea vagy 10 perc könnyű jóga lefekvés előtt segít ellazulni. Szép álmokat!

Étkezz tudatosan!

Míg nyáron a friss, könnyű salátákat és a savanykás gyümölcsöket kívántuk, a hűvös időben szinte hívogatnak minket a szénhidrátban gazdag ételek, a forró krémlevesek, habos kakaók és ragacsos, csokis sütik. Ne feledd azonban, hogy a hidegben eleve lelassult anyagcserénknek nem tesznek jót a nehéz ételek, így használd ki az évszakra jellemző, friss idényzöldségeket, és készíts belőle könnyű fogásokat vagy frissítő zöldség- és gyümölcsleveket! A vitaminraktáraknak persze nem árt egy kis segítség: az őszi hónapokban kezdd el a D-vitamin napi szedését, hogy az immunrendszered az influenzaszezonban is maximális fokozaton működjön!

Mozogj rendszeresen!

Amellett, hogy a rendszeres testmozgás az egészséges életmód egyik alapvető pillére, a sport közben felszabaduló boldogsághormonok garantáltan legyőzik a borongós őszi hangulatot. A szép őszi napok kiváló lehetőséget biztosítanak a szabadtéri mozgásra, sőt, ha ébredés utánra időzíted a napi edzést, a reggeli kávét is kiválthatod vele. Ne feledd: nem létezik olyan, hogy túl rövid edzés! Ha ma csak annyira volt időd, hogy lesétálj három villamosmegállót, vagy 500 méter futás után kifulladsz, ne érezd magad rosszul, sőt, legyél büszke arra, hogy a sok teendőd ellenőre időt szántál az egészségedre!

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet