Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

Futó leszek - edzésterv kezdőknek

A rendszeres testmozgás a teljes, kiegyensúlyozott élet elengedhetetlen része. Segít megőrizni egészségünket, növeli teherbírásunkat, segít levezetni a hétköznapok feszültségét, egyszóval egy kerekebb életet élhetünk általa.
A futás ezeken felül pedig a lehető legegyszerűbb sport, egy pár jó minőségű futócipőn kívül csak egy kis elszántság kell hozzá. Nem vagy időhöz kötve, nem függesz másoktól, nem kell bejelentkezni egy edzőterembe, egyszóval a magad ura vagy.

hetek1. nap2. nap3. napösszesen
1. 25=5*(2perc gyaloglás+3 perc kocogás) 25=5*(1perc gyaloglás+4 perc kocogás) 40=5 perc gyaloglás+5*(5 perc kocogás+2 perc gyaloglás) 90 perc
2. 30=5*(1 perc gyaloglás+5 p kocogás) 32=4*(2 perc gyaloglás+6 p kocogás) 40=5*(2 perc gyaloglás+6 p kocogás) 102 perc
3. 30=5*(2 perc gyaloglás+4 p kocogás) 30=5*(1 perc gyaloglás+5 p kocogás) 40=5 perc gyaloglás+5*(4 perc kocogás+3 perc gyaloglás) 100 perc
4. 36=4*(2 perc gyaloglás+7p kocogás) 36=4*(1 perc gyaloglás+8p kocogás) 40=4*(1 perc gyaloglás+9 p kocogás) 112 perc
5. 33=3*(1 perc gyaloglás+10p kocogás) 36=3*(1 perc gyaloglás+11p kocogás) 55=5*(1 perc gyaloglás+10 p kocogás) 124 perc
6. 30=2*(1 p gyaloglás+14p kocogás 31=2*15 p kocogás, közte 1 p gyaloglás 41=2*20 p kocogás, közte 1 p gyaloglás 102 perc
7. 6 km jól eső könnyű futás 5 km jól eső könnyű futás 7 km jól eső könnyű futás 18 km
8. 6 km jól eső könnyű futás 5 km jól eső könnyű futás, a középső 1 km kicsit tempósabb 9 km jól eső könnyű futás 20 km
9. 5 km jól eső könnyű futás 5 km jól eső könnyű futás 7 km jól eső könnyű futás 17 km
10. 7 km jól eső könnyű futás 6 km jól eső könnyű futás, középső 2 km kicsit tempósabb 10 km jól eső könnyű futás 23 km
11. 8 km jól eső könnyű futás 6 km jól eső könnyű futás, középső 2 km fartlek 11 km jól eső könnyű futás 25 km
12. 6 km jól eső könnyű futás 5 km jól eső könnyű futás Készen állsz a megmérettetésre 18 km

 

 

Futó leszek - edzésterv kezdőknek

 Mielőtt belevágsz az edzéstervbe és 12 hét múlva futóvá válsz, ime néhány információ és tanács:

  • Az edzéstervekben egyfajta ciklikusságot fogsz találni: 2 erősebb hetet egy pihenő követ, éppen ezért a hetek sorrendje nem felcserélhető!
  • Az edzéseket ne hagyd ki, ha mégis, akkor később ne pótold a kimaradást, mert sérüléshez vezethet.
  • Egy héten három edzésnapot javaslunk, a napokat úgy oszd el, hogy az edzésnapokat pihenőnap kövesse.
  • Az edzéseket élvezd, soha ne erőlködj! Mindig próbálj mosolyogni, úgy könnyebb!
  • Ha nem tudod teljesíteni az előírtakat, lépj vissza egy hetet.
  • Ha úgy érzed, ez az edzésterv neked túl könnyű, emeld az adagot 10-15%-kal.
  • Ügyelj rá, hogy edzés előtt, alatt, után mindig elegendő folyadékot igyál!
  • Betegen ne fuss, lázasan edzeni pedig egyenesen tilos! Ha a lázad elmúlt, akkor várj még 2 napot és csak akkor menj futni megint.

 

A futanet.hu hozzájárulásával.

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!

Következő események

Mikulásváró túra
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet