Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

Finom sportsnackek könnyen és egyszerűen

A rendszeresen sportolókban sokszor merül fel a kérdés: mit érdemes nassolnom, hogy ne rontsam el a mozgással kialakított egyensúlyt? A jó hír az, hogy nem kell magunkat sanyargatni, és ízletes finomságokat is választhatunk. Mutatunk néhányat!

Finom sportsnackek könnyen és egyszerűen

Ha sportos életmódot folytatunk, már a felkeléstől kezdve érdemes odafigyelnünk a táplálkozásunkra. A reggelit például lehetőség szerint soha ne hagyjuk ki, hiszen fontos, hogy már a nap elején kellő mennyiségű energiával töltődjünk fel. Első étkezésnek ideális például a teljes kiőrlésű gabonapehely alacsony zsírtartalmú tejjel vagy joghurttal, illetve egy kis friss gyümölccsel, ami ideális üzemanyag az igénybe vett izmoknak.

Legyen a nassolnivaló is tápláló!

Fontos, hogy sok vizet igyunk, illetve mértékkel a gyümölcs- és zöldséglevek, smoothie-k is szóba jöhetnek. Persze a rostban gazdag friss gyümölcsről, zöldségekről és salátákról se feledkezzünk meg: legalább napi 5 adag ajánlott (egy adag egy közepes méretű vagy egy bögrényi gyümölcsnek/ zöldségnek felel meg). A magvas zab- vagy müzliszelet is jó választás, emellett még számos olyan lehetőséged van, amikor a jó fehérje és a jó szénhidrát kombinálásával finom és tápláló ételt készíthetsz magadnak. Íme néhány példa.

  • Gabonapehely bogyós gyümölccsel, apróra vágott banánnal vagy mazsolával és tejjel

  • Friss cseresznye vagy eper natúr joghurttal, megszórva müzlivel

  • Alacsony zsírtartalmú rizspuding reszelt almával vagy pépesített banánnal

  • Szardínia vékony paradicsomszeleteken, ropogós magvas pirítóson, egy kis chiliolajjal

  • Brokkolis tésztasaláta joghurtos öntettel

  • Tejből és párolt almából vagy rebarbarából készült sodó

  • Joghurttal készült mangósmoothie

  • Palacsinta friss, felkockázott gyümölccsel (banánnal, áfonyával, mangóval és barackkal) és egy csepp mézzel

  • Zabkása tejjel, a tetején néhány szelet szilvával vagy nektarinnal és egy kis fahéjjal

  • Egy finom, forró tejjel készült ital (például latte vagy cappuccino) egy szelet répatortával vagy áfonyás muffinnal

A zöldségekben és gyümölcsökben található vitaminok és ásványi anyagok segíthetnek növelni a sportteljesítményedet, ezért is fontos, hogy megfelelő arányban építsd be őket az étrendedbe. Az antioxidáns vitaminok és ásványi anyagok nagyon fontosak az edzés szempontjából, hiszen segítenek megszüntetni az intenzív mozgás közben keletkező káros szabad gyököket, és megakadályozni, hogy bajt okozzanak.


Forrás: topfruit.com

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet