Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

Csak otthon van időd edzeni? Erre figyelj!

Mindenkinek ismerős lehet a helyzet: a munka és az otthoni teendők miatt nincs idő elmenni edzőterembe vagy futni, pedig úgy érezzük, ránk férne a mozgás. Ilyenkor marad az otthoni edzés a nappaliban, vagy ahol éppen van hely a lakásban. Pár dolgot azonban ezeknél az edzéseknél is fontos észben tartani!

Csak otthon van időd edzeni? Erre figyelj!

A bemelegítés itt is elengedhetetlen

Ahogy az összes többi sportnál, a sérülések elkerülése miatt az otthoni edzésnél is fontos, hogy bemelegítéssel kezdjünk: ebben az esetben is érdemes legalább 5-10 percet rászánni arra, hogy felkészítsük testünket a mozgásra.

 

Heti egy edzés nem lesz elég

Ha komolyan gondoljuk az otthoni edzéseket, és szeretnénk eredményt is elérni, akkor a heti egy alkalom nem lesz elég, akármilyen hatékonyan is végezzük a feladatokat. Szakértők szerint ajánlott a heti három alkalom, de természetesen az első hetek után ezt a számot növelhetjük attól függően, hogy bírjuk a terhelést.

 

A diétáról se feledkezzünk meg, sőt!

Hiába a heti több edzés, ha nem figyelünk oda arra, hogy mit eszünk. Valójában ezen múlik a sikerünk, hiszen nagyjából 70 százalékban ez határozza meg az eredményünket. Érdemes szem előtt tartani, hogy a napi elfogyasztott kalóriamennyiség kevesebb legyen, mint amennyit felhasznál a szervezetünk egy nap. Ne éheztesd magad, fogyassz fehérjékben, rostokban gazdag ételeket és lassú felszívódású szénhidrátokat, hiszen ebben az időszakban ők lesznek a barátaid.

 

Váltogassuk az edzésfajtákat

Szuper, ha van kéznél egy szobabicikli, amire a bemelegítés után azonnal fel is lehet pattanni, és gyűjteni a kilométereket, de érdemes másféle mozgásfajtát is bevenni a rutinba, és váltogatni a kardio-edzéseket az erősítéssel, ami lehet akár saját testsúlyos edzés is.

 

Forrás: weborvos.hu, protein4u.hu

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet