Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

A hideg nem lehet kifogás: erre figyelj, ha télen edzel!

Télen érthető módon sokkal kevésbé akaródzik kimozdulni, pláne sportolni, pedig ilyenkor talán még nagyobb szükségünk van arra, hogy az immunrendszerünk megfelelő kondícióban legyen. Kifogások helyett inkább figyelj oda részletekre, és élvezd az eredményt!

A hideg nem lehet kifogás: erre figyelj, ha télen edzel!

Egyeztess az orvosoddal!

Ha vannak bizonyos egészségügyi problémáid, például gondok vannak a szíveddel vagy asztmával küzdesz, nem biztos, hogy szerencsés a hidegben edzened. Ezért előtte mindenképp egyeztess az orvosoddal!

Ügyelj a hőmérsékletre és a jeges szélre!

Mielőtt kimennél a szabadba, nézd meg a hőmérsékletet, különös tekintettel a szélre. Ne felejts el megfelelően felöltözni, hiszen hideg időben a sportolók kiszolgáltatottabbak a meghűléses betegségekkel szemben, mínusz 10 fok alatt pedig már egyenesen ártalmas lehet az egészségre a kinti sport.

Öltözz rétegesen!

A légzésaktív réteges öltözködés segít melegen tartani az izmaidat, amíg a testhőmérsékleted megfelelő szintre emelkedik. Lehetőleg olyan darab is legyen rajtad, amit le tudsz venni és a derekad köré kötni, hogy az edzés végén aztán visszavedd. A belső rétegek esetében lehetőleg nedvességszívó anyagot viselj pamut helyett, hogy távol tartsd a nedvességet a testedtől.

 

Ne feledkezz meg a megfelelő hidratálásról!

Bár nincs meleg, a megfelelő folyadékbevitel ugyanolyan fontos: igyál vizet edzés előtt, közben és után is, így sokkal gyorsabban regenerálódsz majd  a mozgást követően.

Nyújtás, nyújtás, nyújtás!

Bármilyen mozgásformáról is legyen szó, hagyj időt az izmaidnak, hogy felmelegedjenek! A hideg és feszes izmok sokkal hajlamosabbak a sérülésre. A dinamikus nyújtás mellett akár egy intenzív séta is tökéletes lehet erre a célra. 

 

Hívd el egy barátodat!

Akármilyen napszakban mész edzeni, mindig jó ötlet elhívni egy barátot, aki motivál (ha tudod, hogy vár rád, sokkal kisebb az esélye, hogy lemondod az edzést). Ráadásul így biztonságosabb is, hiszen ha bajod esik, a barátod segítséget tud hívni.

Persze nem mindenki szeret télen a szabadban mozogni: az edzőterem is ideális helyszín, hogy formában maradj, de otthon is jókat sportolhatsz egy-egy videó segítségével.

Forrás: wfaa.com, webbeteg.hu

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet