Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

7 tipp, hogy a négylábú kedvenceddel is moccanj!

Imádnivaló szemek,  szőrös szeretetgolyó. Ezeket a jelzőket előszeretettel használjuk négylábú kedvenceink jellemzésére. Amit gyakran elfelejtünk, hogy a kutya nem csak a leghűségesebb barátunk lehet, hanem edzőpartnerünk is.  

7 tipp, hogy a négylábú kedvenceddel is moccanj!

Az American Heart Association – az egészségesebb életmódért és a szív- és érrendszeri megbetegedések megelőzéséért létrejött szervezet – a közelmúltban arról számolt be, hogy a kutyatulajdonosok általános fizikai állapota jobb, mint a kisállattal nem  rendelkezőké: kisebb eséllyel alakul ki náluk szívbetegség és elhízás, könnyebben kezelik a stresszel járó élethelyzeteket és általában véve aktívabbak is.

Angi Aramburu, New York-i személyi edző tanácsaival te is játékosan lendülhetsz formába négylábú kedvenceddel:

1.       Sétálj Fürgén a ház körül!

Ha a  megszokottnál egy kicsivel fürgébb tempóban sétálunk a ház körül, nem csak több kalóriát égethetünk, hanem megerőltetés nélkül emeljük a pulzusszámunkat is. Ha a kutyusunk ahhoz van szokva, hogy rövidebb sétákat teszünk, akkor fokozatosan növeljük a tempót és egyszerre csak egy-két sarokkal menjünk  tovább a megszokottnál. Mindig, amikor nehezítjük az igénybevételt, hagyjunk magunknak és a kutyusnak is időt, hogy hozzászokjunk a terheléshez, ezzel lecsökkenthetjük a sérülések kockázatát.

2.       Versenyezz a labdáért!

A legtöbb gazdi és kutyus is ismeri a hozd vissza nevű játékot. Még jobban meg tudjuk magunkat dolgoztatni és több kalóriát égethetünk el, ha olyan messzire dobjuk a labdát, amennyire csak tudjuk, és együtt szaladunk érte.

3.       Játékos tanulás!

Vigyünk magunkkal egy extra pórázt! Használjuk az ül és marad parancsszavakat, majd szaladjunk addig előre, amíg a meghosszabbított póráz elér. Hívjuk oda kedvencünket a gyere parancsszóval, majd ismételjük meg párszor a gyakorlatot.

4.       A póráz mint fitnesz eszköz

Amíg a kutyusunk békésen játszadozik, csináljunk az extra póráz segítségével kitöréseket, erősítsük láb- és farizmainkat.

5.       Moccanjunk csapatban!

Vegyük rá a szomszédot is, hogy csatlakozzon hozzánk, vagy keressünk fel egy kutyás parkot, kifutót. Társaságban még élvezetesebb a mozgás.

6.       Hódítsuk meg a túraútvonalakat!

Vigyük magunkkal kedvencünket is a hosszabb rövidebb túrákra. Ha kezdők vagyunk, kerüljük a  nagy emelkedőket! Az útvonal kiválasztásánál a köves talajú útvonalakat hagyjuk ki, nehogy sérülést okozzanak a kavicsok kedvencünk mancsain! Ne feledjük, hogy az erdőben tartsuk pórázon kedvencünket: így nem zavarjuk meg  az erdei állatokat, sem a velünk túrázókat, nem fordulhat elő az sem, hogy kutyusunk szagot kap, s szalad, amerre lát! Erre a szabályra vadászterületen fokozottan figyeljünk!

7.       Hidratáljunk rendszeresen!

A jókedvű mozgás közben ne feledkezzünk meg a folyadékpótlásról: erre nekünk is , és edzőtársunknak, a kutyusunk szervezetének  is szüksége van!

 

 

forrás: Coca-Cola.com  

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!

Következő események

CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet