Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

6 trükk arra, hogyan motiváld magad, amikor egyedül edzel

Olykor előfordulhat, hogy a barátaink nem tudnak velünk tartani az edzésre: ilyenkor lehet, hogy kicsit nehezebben tudjuk motiválni magunkat és könnyebben lankad a lelkesedésünk. Testmozgásunk során nyújtott eredményeinkben azonban nagyon nagy szerepet játszik, hogy mennyire vagyunk erősek fejben és lélekben és mennyire tudunk urai maradni önmagunknak. Hat trükköt hoztunk el nektek ebben a cikkünkben, amikkel célunk, hogy minden testébresztőt kitartásra motiváljunk! :)

6 trükk arra, hogyan motiváld magad, amikor egyedül edzel

Gondolkozz kicsiben

Mindig jó ha tudjuk, mik a hosszú távú terveink, azonban nem szabad abba a hibába esnünk, hogy ezek a sokszor elérhetetlennek tűnő célok elvegyék a kedvünket és lerombolják a kitartásunkat. Ahelyett, hogy egy egész maratont akarnánk lefutni, tartsuk inkább azt szem előtt, hogy még egy kilométert kibírjunk. Kitartással, szépen lassan el fogjuk tudni érni a legnagyobb vágyainkat is.

 

Nézz egyenesen előre

Hihetetlen, de igaz. A Motivation and Emotion nevű amerikai újságban megjelent tudományos cikk szerint azok, akik a kutatás során előre néztek és egy ponton tartották tekintetüket, sokkal nehezebben fáradtak el, valamint jobb futó eredményeket értek el.

Vedd fel videóra az edzésedet

Kicsit talán furcsa lehet, de amikor visszanézed a felvételt, sokkal jobban fogod látni, hogy mik azok a részletek, amiken még javítani tudsz az elvégzett gyakorlataid során. Bizonyított tény az is, hogy a legtöbb ember sokkal jobban teljesít, ha megfigyelik, vagy ha stressz alatt kell a maximumot nyújtania.

Találd meg a saját mantrádat

Felejtsd el az összes negatív dolgot, amit a klisés mantrákról hallottál, az igazság ugyanis az, hogy működnek! Nagy eséllyel neked is segíteni fognak abban, hogy edzésről edzésre egyre jobban teljesíts. Nem kell semmi bonyolultra gondolnod, elég, ha olyan kifejezéseket találsz, amik a legjobban kifejezik a te munkához, fejlődéshez és kitartáshoz való hozzáállásodat.

Oszd be az energiádat

Ha esetleg túl nehéz lenne fenntartani a heves tempót, kezdetben csak egy percig csinálj egy gyakorlatot, majd egy kis pihenő után növeld a tétet. Minden egyes pihenő után adj hozzá egy percet a gyakorlatra szánt idődhöz. A piramis módszer is működhet: célozz meg egy számot, mondjuk a hármast. Először csinálj egy feladatot egy, majd két, majd három percig, ezt követően pedig csökkentsd az időt először kettő, majd ismét egy percre.

Ragaszkodj egy ütemtervhez

Az edzés ütemterveknek két igazán fontos szerepük van: az egyik az, hogy megmondja, hogy pontosan mit csinálj, és így nem akadsz el az edzésed közben, a másik pedig az, hogy követhető és biztos eredményeket tudsz kapni arról, hogy miképp is teljesítettél, hol állsz a fejlődésben.

 

Forrás: shape.com

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet