Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

5 tipp, hogyan tartsd meg a nyári bikini alakodat!

Ez a nyár az élvezetekről szól, néhány apró trükkel koplalás és éhezés nélkül tarthatod meg csodás alakodat egészen a nyár végéig. Hogy hogyan? Íme 5 igen könnyen betartható apró trükk, amit te is szeretni fogsz.

5 tipp, hogyan tartsd meg a nyári bikini alakodat!

1. Alkoholt mértékkel!

Azt már biztosan kívülről fújod, hogy nyáron, melegben a folyadékpótlásra különösen oda kell figyelned. Bármennyire csábító is lehet a jéghideg sör vagy egy gyöngyöző fröccs, tudd, hogy az alkohol magas kalóriatartalmú, ráadásul az étvágyat is növeli, így duplán veszélyes a vonalaidra. Bánj vele óvatosan!

2. Csak színesen!

Válassz olyan színes gyümölcsöket, zöldségeket, pl. paradicsomot, szedret, görögdinnyét, mint amilyenekben a bikinid pompázik! Tudtad, hogy az ezekben lévő értékes antioxidánsok segíthetik a bőrödet, hogy megvédje magát a napsugárzás káros hatásaitól? Vigyél magaddal egy kis dobozzal a partra vagy a medence mellé.

3. Figyelj az egyensúlyra!

Tudtad, hogy a kemény munkával elért vonalaid megtartása azon múlik, hogy sikerül-e elérned, az energia egyensúlyt, vagyis annyit mozogni, mint amennyit megettél, megittál? Például, 1 közepes cső főtt kukorica energiatartalmát (kb. 190 kcal) 33 perc úszással, míg 1 sajtos-tejfölös lángosét (kb. 475 kcal) 82 perc röplabdázással “semlegesítheted”.

4. Kis édes élvezet…

is belefér, ha egész nap aktívan mozogtál (pl. úsztál, röplabdáztál, flörtöltél) a parton. Alkalmanként 2 gombóc fagyi lehet egy adag, de sok helyen választhatsz fagyasztott joghurtot is.

5. Ne várd meg a Karácsonyt!

Ha már úgyis a vízparton, sőt akár a tengerparton vagy, egyél halat, tengeri herkentyűket. Értékes fehérjéket, ásványi anyagokat, zsírokat tartalmaz, melyek jót tesznek nem csak a hajadnak és a bőrödnek, de a szívednek is. Zsíros halászlé és rántott hal helyett válassz grillezett, vagy fóliában sült fogást!

 

Szűcs Zsuzsanna

dietetikus

Coca-Cola Magyarország

 

 

forrás: joy.hu

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!

Következő események

Mikulásváró túra
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet