Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

5 tipp, hogy elkerüld a tavaszi fáradtságot!

A zord téli napok után alig várjuk, hogy a természet ébredező csodáit láthassuk tavasszal, mégis sokakat kínoz az erős fejfájás, aluszékonyság, ingerlékenység. Ha te is közéjük tartozol, olvasd el tippjeinket, megmutatjuk, hogyan kerülheted el!

5 tipp, hogy elkerüld a tavaszi fáradtságot!

Bár a lelkünk már nagyon ki van éhezve az első igazi napsugarakra, a testünk mégsem képes olyan gyorsan megújulni. A tavaszi fáradtságnak számtalan oka lehet: a napsütés hormonokra gyakorolt hatásától kezdve különböző egészségügyi- és mentális problémák is állhatnak a háttérben. Aggodalomra azonban semmi ok, mutatjuk, hogy vedd fel a harcot az áprilisi fáradtsággal!

 

Folyadékpótlás

A víz nemcsak testünk egyik fő alkotóeleme, hanem számos biokémiai folyamat kiindulási- és végterméke is. A víz befolyásolja a vér összetételét, biztosítja szervezetünkben a megfelelő vérnyomást, segít a testhőmérséklet szabályozásában és a salakanyagok kiválasztásában. Bár a folyadékpótlás minden évszakban nagyon fontos, a tavaszi időszakban bátran fogyasszunk az ajánlott 2,5 liternél akár többet is. A megemelt folyadékmennyiség segít eltávolítani a méreganyagokat a szervezetünkből, így a bőrünk is sokkal egészségesebb és feszesebb lesz!

 

Tisztítókúra

 

A méregtelenítés fontosságáról és módjairól egy előző cikkünkben már olvashattál, azonban sosem lehet elégszer hangsúlyozni a fontosságát. Ha igazán egészségesen szeretnéd a tavaszt kezdeni, tarts egy salaktalanító, méregtelenítő kúrát. Amennyiben ódzkodsz a hosszú léböjtkúráktól, egy három napos tisztítókúrával is sokat segíthetsz már a szervezetednek. A felhalmozódott salakanyagok száműzésével újra felfrissül a tested és lelked egyaránt!

 

C-vitamin

A tavaszi fáradtságot sok esetben a vitaminhiány okozza. Turbózd fel a szervezeted immunerősítő, sejtvédő C-vitaminnal! Számtalan ízletes citrusfélében megtalálható a C-vitamin, mint például a grapefruitban, a narancsban, a citromban, valamint a bogyós gyümölcsöknek, a paradicsomnak és a paprikának is magas a C-vitamin tartalma. Az ajánlott mennyiség nőknél 75mg, a férfiaknál pedig a 90mg.

 

Kirándulásra fel!

Bár a hosszú téli esték után elsőre talán nehéz kimozdulni otthonról, a csalogató napsugarak igazán motiválóak. Kirándulás, túrázás, vagy csak egy-egy, a szabadban töltött délután segít regenerálódni, és lelkileg is igazán feltölt. Az időjárás-előrejelzés szerint remek idő lesz a hétvégén, ne üljünk bent a lakásban, irány a természet!

 

Szaunázz!

A szauna nemcsak az immunrendszert erősíti, hanem javítja testünk anyagcsere folyamatait is. Rendszeres szauna használattal fokozódik testünk vérellátása, így erősödik szervezetünk öngyógyító tevékenysége is. Tipp: ha a hagyományos finn szaunát túl melegnek érzed, próbáld ki az infraszaunát. Az infraszauna kiváló kiegészítése lehet a tisztító programoknak is, a bőrre gyakorolt feszesítő hatása miatt is sokan kedvelik.

 

Forrás: webbeteg.hu, femina.hu, egeszsegtukor.hu

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!

Következő események

Szeptemberi Mozgásfesztivál
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet