Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

5 + 1 tipp az egyszerűbb reggeli ébredéshez

Életünk tele van kihívásokkal, a legnagyobbal azonban már rögtön, napunk elején szembe kell néznünk, ami nem más, mint a korán kelés. Összeszedtünk öt módszert és egy kis bónuszt is, amik segítségével zökkenőmentesebbé tehetitek a reggeli ébredéseiteket.

5 + 1 tipp az egyszerűbb reggeli ébredéshez

1.   Feküdj le korábban!

Egyértelműnek tűnhet, mégis nagyon fontos. Sokan elkövetjük azt a hibát, hogy lefekvés előtt még végignézünk több videót Youtube-on, vagy olyan dolgokra fordítjuk az időnket, amik sokkal jobban kimerítenek, mint néhány napi teendőnk. Fontos, hogy szigorúak legyünk magunkkal és lehetőleg még éjfél előtt ágyba bújjunk, agyunk ugyanis akkor tud a legjobban pihenni és regenerálódni, ha elég időt adunk neki.

 

2.   Ne egyél közvetlenül lefekvés előtt!

A teli gyomor sem az éjjeli pihenésnek, sem az azt követő ébredésnek nem kedvez. Fontos, hogy legalább két órával a lefekvést megelőzően vacsorázz, és ne feküdj le nehéz gyomorral.  Mivel alvás közben nem végzünk testmozgást, az étel ilyenkor könnyebben rakódik le felesleget alkotva és nehezebb ébredést garantálva.

 

3.   Tervezd meg a napod!

Mielőtt aludni mennél, szánj pár percet az esti rituálédból arra, hogy egytől egyig számba vedd a másnapi teendőidet. Azáltal, hogy napodnak értelmet és célt adsz, sokkal nagyobb kedvvel fogsz ébredni és alig fogod várni, hogy szembenézz a kihívásaiddal.

 

4.   Mondj nemet a szundira!

Sokunk kedvenc reggeli titkos szenvedélye a szundizás. Csörög az ébresztőóránk, mi pedig ahelyett, hogy felkelnénk és elkezdenénk a napunkat, azt parancsoljuk neki, hogy tíz perc múlva figyelmeztessen ismét. Vigyáznunk kell vele, ártalmatlannak tűnhet, pedig a nap korai óráiban csak még inkább lefáraszt, és sokkal nehezebbé teszi az ébredést.

 

5.   Légy magadhoz kíméletes!

Többen hisznek abban a módszerben, hogy az ébresztőórát a szoba másik végébe rakják, hogy amikor csörögni kezd, rögtön kipattanjanak az ágyból. A módszer jól működhet a katonaságban, a hétköznapokban azonban nem biztos, hogy mindenki stresszesen szeretne ébredni. Légy magadhoz türelmes: nyomd ki az ébresztőórát, gondolkozz el a napi feladataidon, teendőiden és kelj fel komótosan, de magabiztosan!

 

+1 nézz reggel interjúkat

Mindenkinek van egy szenvedélye és ezáltal példaképe is, vagy legalábbis olyan személy, akit a munkássága, stílusa, emberi értékei miatt nagyra tart. Több kutatás is kimutatta, hogy azáltal, hogy reggel interjúkat nézünk, agyunk sokkal jobban fogja önmagától generálni a gondolatokat, így az ébredést is megkönnyíti. A módszer abban is segíthet minket, hogy napunk során fogékonyabbak legyünk és önmagunk is könnyebben fogalmazzuk meg gondolatainkat.

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!

Következő események

CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet