Coca-Cola Testébresztő

Velünk megtalálod az egyensúlyt!

Célunk, hogy minél több ember mozoghasson különféle szabadidősport rendezvények alkalmával, többféle sportágat, tevékenységet kipróbálhasson. A pihenőidőd aktív eltöltése hozzájárul saját és családod egészségéhez. Moccanj a testebreszto.hu-val!

5 + 1 egyszerű étel, amitől jobban teljesíthetsz edzés közben

Sokan esküsznek arra, hogy edzés előtt egy falatot sem szabad ennünk, másoknak pedig jól esik nem korgó gyomorral belevágni a mozgásba. Összeszedtünk nektek hat egyszerű, mindennapi ételt, amiknek elfogyasztása sokkal nagyobb teljesítményt biztosít az edzésekhez.

5 + 1 egyszerű étel, amitől jobban teljesíthetsz edzés közben

Banán

A banán a természetes cukrok, a kálium és az egyszerű szénhidrátok remek forrása. A kálium csak rövid ideig marad a szervezetünkben, így fontos, hogy az edzést megelőző fél órában fogyasszuk el, hogy a testmozgás alatt is kitartson. A banán azért is jó, mert feldobja a glükogén és a vércukor szintünket is, amitől sokkal jobban teljesítünk edzés közben.

 

Csirke, rizs, zöldségek

A csirke – rizs – zöldség triumvirátust az egészséges táplálkozás jól bevált mesterhármasaként tartják számon, azt azonban kevesen tudják, hogy edzés előtt is remek fogyasztani, ugyanis összetett szénhidrát- és protein tartalmának köszönhetően segíti az izomnövekedést. Tipp: a legjobb hatás érdekében edzés előtt 2-3 órával fogyaszd a méltán híres mesterhármast!

 

Zabkása és zabpehely

A zabkása és a zabpehely lehet talán az egyik legjobb edzés előtti étel, hiszen összetett szénhidrát- és magas vastartalmának köszönhetően megfelelő mennyiségű táplálékot biztosít a szervezetünknek ahhoz, hogy a legtöbbet hozzuk ki magunkból edzés alatt.

 

Gyümölcs shake

A gyümölcs shake-ek rengeteg olyan mikrotápanyagot tartalmaznak, amik szükségesek a szervezetünk számára: ha edzés előtt fogyasztjuk, a magas fruktóztartalmuk miatt az edzésünkhöz is sokkal több energiánk lesz.

 

Görög joghurt és szárított gyümölcs

Bár a szárított gyümölcsöknek magas a cukortartalma, edzés előtt, kis adagokban a bevitt cukor mennyiség energetizálja a szervezetünket, amitől még jobban teljesítünk. Tipp: A görög joghurt magas protein tartalmának köszönhetően segíthet abban, hogy az edzés még hatékonyabb legyen, ha a mozgás előtt egy-másfél órával fogyasztjuk.

 

Teljes kiőrlésű kenyér, édesburgonya, barna rizs

A teljes kiőrlésű kenyér, az édesburgonya és a barna rizs kiváló forrásai az összetett szénhidrátoknak, amit 2-3 órával edzés előtt a legoptimálisabb elfogyasztani. Főleg olyan sportokhoz ajánlott ez a három étel, amik komoly állóképességet és kitartást igényelnek, mint például a biciklizés, vagy a futás.

 

Forrás: myprotein.com

 

« Vissza
Tedd meg az első lépést az egészséges életmódért! Olvasd szakértőink tanácsait és mozogj rendszeresen velünk, hogy megszerezd a Coca-Cola Testébresztő ajándékokat!
Regisztrálj most!
CC
Coca-Cola Testébresztő kártyaigénylés 2016
 
A weboldal cookie-kat (sütiket) használ, amik segítenek a lehető legjobb szolgáltatások
nyújtásában. A weboldal további használatával jóváhagyod a cookie-k használatát.
Rendben
Tudj meg többet